Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: georgesavoy
Категория: Политика
Прочетен: 897258
Постинги: 205
Коментари: 522
Гласове: 178
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.03.2015 20:34 - Здравейте! Аз съм руски окупатор
Автор: georgesavoy Категория: Политика   
Прочетен: 2152 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте! Аз съм руски окупатор (видео) Патриотичен клип стана хит сред привържениците на Путин image

Стопкадри Youtube

Клуб Z

"Здравейте! Аз съм руски окупатор. Това е моята професия. Така се стекоха нещата исторически."

С тези думи започва нов видеоклип, набиращ бясна популярност в Русия сред привържениците на президента Владимир Путин и неговата политика към другите държави.

Създателите му оправдават не само агресията в Украйна, но и насилственото присъединяване на територии към Руската империя и СССР през вековете. Посланието е, че след като набедените за окупатори са се оттеглили, хората в новоосвободените територии живеят зле. Враговете на Русия пък са си получили заслуженото.

Ето дословно посланието.

"Аз окупирах Сибир. Сега там добиват петрол, газ, алуминий и още сума ти полезни неща. Сега там има градове, в които се извисяват многоетажни къщи,  има детски градини, топла вода и болници. Сега там не може да бъде продадена жена за връзка кожи от самур, както е било преди руснаците.

image Възхвала на съветското минало на Прибалтика. Тогава в Рига се
произвеждаха добре познатите у нас транзистори ВЕФ и микробуси РАФ.

Аз окупирах Прибалтика. И застроих със заводи и електроцентрали нейните села. Прибалтика произвеждаше висококачествени радиотехника и автомобили, славеше се със своите парфюми и балсами. Помолиха ме да си тръгна оттам. Сега там добиват само шпроти, а част от населението чисти тоалетните чинии в Европа.

Аз окупирах Централна Азия. В голите степи построих заводи, канали, космодруми, болници и стадиони. Там строяха космически ракети и самолети, развиваха промишлеността, отглеждаха пшеница и памук за цялата страна. Помолиха ме да си тръгна оттам. Сега там развиват американски кредити и отглеждат коноп, а част от населението замина да работи по строежите на бившите окупатори.

Аз окупирах Украйна. Заедно с украинците строях самолетни двигатели, кораби, танкове и автомобили. Помолиха ме да си тръгна оттам. Сега там разрушават всичко, което е останало от окупатора. При това там не строят нищо ново освен безкрайни майдани и диктатура.

Да, аз съм окупатор. И ми омръзна да се извинявам за това. Аз съм окупатор по унаследено право. Аз съм агресор и кръвожаден изрод. Бойте се!

Аз съм този, който изтърпя зверствата на полските нашественици по време на Смутата. (Така се нарича периодът на шведско-полската интервенция в Русия през 1609-1618 г. - б.р.) Но как завърши тяхната интервенция?

Аз съм този, който подпали Москва, за да не я предаде на Наполеон. Но как свърши Наполеон?

Аз съм този, който беше в окопите край Волоколамск и му беше ясно, че нацистите няма да бъдат спрени. Къде са сега тези нацисти? Къде е проклетият им Хитлер?

При мен у дома идваха всички, които не ги мързеше. Турци, англичани, поляци, немци, фрацузи... Земята стигна за всички - по 2,5 метра на човек. (Става дума за площ от 2,5 квадратни метра, стигаща за погребението на един човек - б.р.).

image Ето на какво пространство ще свършат враговете на Русия.

Разберете, не ми трябва лицемерната ви свобода. Не ми трябва гнилата ви демокрация. Чуждо ми е всичко, което наричате "западни ценности". Аз имам други интереси. Учтиво ви предупреждавам за последен път - не се навирайте. (Тук е повече от явна асоциацията с "учтивите хора", както бяха наречени руските войници без опознавателни знаци, нахлули в Крим още преди референдума за отцепване от Украйна - б.р.).

Аз строя мира. Аз обичам мира. Но мога да воювам по-добре от всички.

С уважение,

Руският окупатор"





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. aboychev - НАГЛЕЦИ
06.03.2015 07:32
ПРАВЕЩИ СЕ НА
НЕВИННИ
цитирай
Търсене