Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: georgesavoy
Категория: Политика
Прочетен: 899833
Постинги: 205
Коментари: 522
Гласове: 178
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.01.2011 16:02 - Магнитни пръстени, за високо кръвно налягане, и ...мъжете да забравят Виаграта
Автор: georgesavoy Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5470 Коментари: 2 Гласове:
2




Нося такива пръстени вече пет години. Прочетох за тях и открих сайта на китайския юнак. Всичко, което пишеше там се оказа истина. Единствената трудност бе, да оцеля поляритета. Отне ми цял ден.
Но от денят в който ги сложих, до сега, когато се погледна в огледалото - не съм мръднал.
Да оставим факта, че ми изчистиха киста на бъбреците. Документите са в мен. А ако желаете живо доказателство, попитайте др. Филипова от Ехографията на 14 - Поликлиника , София. Или от същата поликлиника, джипито ми Румяна Полизова.
Не съм трезвеник, определено. Но на последния преглед при др. Филипова, тя не откри никакви нарушения или аномалии на черният ми дроб.


image

Цената е 20 лева за комплект. Ако до една седмица не почувствате подобрението, ще си получите парите обратно при връщане на пръстените. За страната се доставят чрез Еконт и наложен платеж. За София може и лично.
С кратка инструкция за ползване. При тези пръстени, наистина имате нужда от такава.


image

До сега са помагали на не един и двама. Изключително са ефективни за високо кръвно налягане. Аз имах 185/110. Когато ги сложих, още на третия ден слязох на невероятните 120/80. И вече толкова време не съм мръднал от там.А не съм първа младост. Колкото до страничния ефект, Виагра наистина не ви трябва. Вярвайте ми. Има реално опасност жена Ви да Ви отбие. Сериозно!



image


За контакти:
Георги Савов
тел: 0898 41 53 90
Може и чрез този постинг, или на мейл
goldcore53@abv.bg


По - надолу са някои данни за използваните магнити.

Магнити NdFeB
(Неодимови магнити)


Названието на тези магнити идва от наличието в сплавта на редкоземния елемент неодим (Nd).


Измежду всички известни феромагнитни сплави тази е с най-висока остатъчна намагнитеност  Br, коерцитивна сила Hc и максимална магнитна енергия (ВН)мах. Благодарение на изключително високите магнитни характеристики , тези магнити намират все по-широко приложение в мощни електродвигатели и генератори, миниатюрни датчици и преобразуватели, закрепващи елементи и др..


Основният им недостатък е ниската максимална работна температура, която за чистата сплав Nd-Fe-B e 80-100°C, но с помощта на някои добавки (главно кобалт Co) се постига повишаване до 200°C.

 







Гласувай:
2



1. shs1976 - днешният ден
29.01.2011 16:21
не е загубен защото научих нещо ново! не знаех, че неодима има магнитни свойства
Неодим
от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към: навигация, търсене
Неодим

Неодим е химичен елемент, метал с атомен номер 60 и означение Nd. Принадлежи към групата на лантанидите. Открит е през 1885 година.
цитирай
2. shs1976 - Неодимов магнит от Уикипедия, ...
29.01.2011 16:23
Неодимов магнит
от Уикипедия, свободната енциклопедия
Направо към: навигация, търсене
Най-горният неодимов магнит държи 1300 пъти собствената си маса.

Неодимовите магнити са постоянни магнити, направен от сплав на неодим, желязо и бор - Nd2Fe14B.

Неодимовите магнити са много мощни за масата си, но са крехки и най-мощните видове губят магнетизма си при температура над 80°C. По-термоустойчивите видове могат да работят при температура над 200°C и дори 230°C, но тяхната сила е незначително по-голяма от тази на самариево-кобалтовите магнити.
цитирай
Търсене